2018. február 10., szombat

Hohoho....

Szóval: Mivel minden napra ígértem valamit, így ismét hoztam nektek érdekességeket.
Igen, így többes számban, mert ma nem egy, hanem két ajándékot szeretnék megmutatni.
Az egyik, egy ceruzatartó, amit a kicsi lánykám  ajándékba vitt Panna születésnapjára. 




A másik, ami számomra is újdonság ... Kutyapárna-bújózsák. Kedves ismerősöm kért meg, hogy készítsek a kutyusának. Bízom benne, sikerült eltalálnom az ízlésüket. 😊
A bújózsák mérete: 55 x 70 cm. Oldalán cipzárral. Így a huzat levehető és külön mosható.









3 megjegyzés:

Csipkeherceg írta...

A bújózsák nagyon tetszik :)) Biztosan cicáknak is jólehet nem csak kutyusoknak :)

Amy-kreatív írta...

Köszönöm! Igen, kisebb méretben elkészítve, bizony a cicáknak is nagy kedvence... :D

worldw MOHAMED írta...


Helló mindenki,
A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
Keresztnév......
Középső név.....
2) Nem: .........
3) Szükséges hitelösszeg: .........
4) Hitel időtartama: .........
5) Ország: .........
6) Lakcím: .........
7) Mobilszám: .........
8) E-mail cím ..........
9) Havi jövedelem: .....................
10) Foglalkozás: ...........................
11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
Köszönöm és üdvözlöm.
E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com